Helpdeskabonnement

Innoforte ondersteunt de strategische ontwikkeling en bedrijfsvoering van duurzame warmtenetten en samenwerkingsverbanden. Wij adviseren en leveren detacheringsdiensten aan warmtebedrijven, gemeenten, woningcorporaties en afnemers van warmte.

Met onze helpdeskfunctie bieden wij onze ondersteuning en advies het gehele jaar door aan.

Wat kunt u verwachten van ons helpdeskabonnement:

  • Voor een vast bedrag per jaar maximaal 12 keer ondersteuning (per email en telefoon) voor alle medewerkers. Voor zover mogelijk beantwoorden wij alle vragen per omgaande of, indien nodig, na nader onderzoek (binnen de grenzen van het redelijke)
  • Toegang tot een besloten deel van onze website met informatie over techniek, economie, organisatie en wetgeving van warmte (in
    ontwikkeling, mede aan de hand van ontwikkelingen, wijzigende wetgeving en vragen van onze relaties) inclusief emailservice met
    betrekking updates
  • Maximaal 4 adviesgesprekken per jaar
  • Maximaal 2 workshops of presentaties van één dagdeel per jaar

Klik hier om een helpdeskabonnement aan te vragen.

 

 

Meer weten?

Heeft u vragen of wilt u meer weten? Vul dan onderstaand contactformulier in en wij nemen binnen 5 werkdagen contact met u op.

Nieuwsbrief

Wilt u op de hoogte blijven van het laatste nieuws van Innoforte? Meldt u hier aan voor de nieuwsbrief. Graag informeren we u over die onderwerpen waar uw belangstelling naar uitgaat. Wij vragen u daarom uw voorkeuren aan te geven door middel van een vinkje bij de geselecteerde onderwerpen.

Innoforte

Van Heemstraweg 56d
6651 KH, DRUTEN